کد خبر: ۹۵۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۱۹۳
کاپیتان سابق استقلال در راستای علایق ویژه‌اش به مسائل فرهنگی اقدام به افتتاح یک کتاب‌فروشی کرد.

عکس| وریا غفوری و مجری محبوب تلویزیون در افتتاحیه کتاب‌فروشی مجتبی جباریبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : کاپیتان سابق استقلال در راستای علایق ویژه‌اش به مسائل فرهنگی اقدام به افتتاح یک کتاب‌فروشی کرد.

مجتبی جباری، ستاره استقلال در دهه هشتاد و نود به واسطه نمایش فوق‌العاده در زمین بازی و اخلاق منحصربه‌فردش محبوبیت چشمگیری در بین هواداران این تیم داشت.

اما یکی از نکاتی که این بازیکن را در انتهای دوران بازی و پس از آن متمایز کرد، علاقه ویژه او به فرهنگ و هنر بود که سرمایه گذاری در یک اثر سینمایی یا حمایت از اجراهای تئاتر و دوستی نزدیک با اهالی هنر موید آن بود.

حالا مجتبی جباری، در جدیدترین اقدام خود در این راستا، اقدام به افتتاح کتاب‌فروشی در خیابان زعفرانیه تهران کرده است که در مراسم افتتاحیه آن، اهالی فوتبال و هنر حضور داشتند.

وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال به همراه جمعی از اهالی سینما نظیر پیمان معادی، سروش صحت و برخی دیگر، «هشت شاکی» را در این مراسم همراهی کردند.

عکس| وریا غفوری و مجری محبوب تلویزیون در افتتاحیه کتاب‌فروشی مجتبی جباری

عکس| وریا غفوری و مجری محبوب تلویزیون در افتتاحیه کتاب‌فروشی مجتبی جباری

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: